יום שני, 15 באפריל 2024, ז' ניסן ה' תשפ"ד
לפרסום חייגו: 02-5900070

צרכנות במעלה נט

צרכנות

שירותי הסעת עובדים במרכז – לעסקים שרוצים לעמוד בכל היעדים

זמני ההגעה והעזיבה של המשרדים יכולים להיות מאוד גמישים, מה שמקשה לשמור על סדר יום המעודד שיתופי פעולה בין העובדים. שירותי הסעת עובדים במרכז יכולים לשנות את התמונה מקצה לקצה

פורסם בתאריך:


לוחות הזמנים במשרדים יכולים להיות מאוד גמישים. הסיבה לכך היא שעובדים שונים מגיעים בשעות שונות ותיאום של פגישה או אירוע כלשהו יכול לפעמים להיות משימה כמעט בלתי אפשרית. "אני אמא לילדים, ולכן חשוב לי לצאת מוקדם מהעבודה", אומרת ענת. "אני מגיעה כבר בשעה 08:00 למשרד ובשעה 15:00 אני יוצאת, לא משנה מה. אני חייבת להספיק להוציא את הילדים בזמן מהמסגרות. גם ככה קשה לי עם זה שהם כל כך הרבה שעות כל יום בגן, אז אין לי שום כוונה להתעכב, אפילו לא דקה אחת".

בחברה שבה עובדת ענת יש הרבה הורים לילדים, אבל גם הרבה צעירים וצעירות שעבורם הישארות עד שעות מאוחרות במשרד לא מהווה כל בעיה. "יש אצלנו בחורים ובחורות צעירים שמגיעים כל יום למשרד בשעה 11:00 ואפילו יותר", אומרת ענת. "הם נשארים עד שעות הלילה במשרד, מזמינים אוכל, שותים יחד בירה, רואים משחקי כדורגל. יש להם את ההווי שלהם. אני מבינה את זה. כאשר אני הייתי בגילם, גם אני לא שמתי בכלל לב לשעון. הימים האלה עברו וכיום אני לא מוכנה להשתעבד למקום העבודה. הבעיה מתחילה כאשר אני ואותם עובדים צריכים לשתף פעולה בקשר לנושא כלשהו. שעות העבודה ההפוכות שלנו ממש מקשות על העניין, והרבה פעמים דברים נדחים או מתבטלים שוב ושוב בגלל אילוצים שלי או של מישהו מהם".

השינוי הגיע כאשר בחברה שבה עובדת ענת הוחלט על שירותי הסעת עובדים במרכז. "זה היה מעין קסם", היא מספרת. "ברגע שהעובדים קלטו שאפשר להשתחרר ממקום העבודה בשעה מוקדמת ושמי שיגיע בהסעות יקבל הטבה מיוחדת בחברה, הרבה מהם התחילו להגיע בשעות מוקדמות. השינוי המרענן הזה איפשר ליום העבודה להתנהל פחות או יותר בצורה מאוזנת. המשמעות היא שברוב שעות העבודה נמצאים רוב העובדים. כמובן, יש מי שמגיעים עדיין באיחור ונשארים עד מאוחר, אבל מבחינה כמותית הם הרבה פחות, מה שמקל על שיתופי הפעולה".

הידוק לוחות הזמנים בעבודה בא לידי ביטוי גם בדו"ח הביצועים של החברה. "בסיכום הרבעון שבו התחילו להציע שירותי הסעת עובדים במרכז חלה עלייה דרמטית בשיתופי הפעולה בין העובדים", אומרת ענת. "מטבע הדברים זה השפיע מאוד לטובה גם על העמידה ביעדים שהוצבו לכל אחת מהמחלקות, מה שהעלה חיוך על שפתי המנהלים. כתוצאה מהעמידה ביעדים קיבלנו בונוסים מפנקים, מה שעודד עוד עובדים להתחיל להגיע עם שירותי ההסעות. יש בזה משהו מאוד מחבר וכייפי, וזה תרם גם לגיבוש של אנשי החברה. בקיצור – נוסחה מנצחת".

תגובות

1